martes, 21 de julio de 2009

hej
at work, ganska rejalt uttrakad idag, skulle behova fixa lite datorer och sant men jag kommer inte riktigt igang idag, ja ska ata lunch nu sa efter det ska ja ta tag i mitt arbete..pratar med min syster pa msn och hon har sluppit till en skola i kimito, jattebra! men vet fasiken inte var det ligger. Jag fick hora om mitt jobb har vilka andringar de ska ha gjorda, och nu vill dom ha en discoboll i taket, har jag hort ratt, jo det star en discoboll i taket och discoljus, vad ska jag gora da? Satta pa mig rullskridskor med en bricka i handen till 70 talsmusik. sa forestaller jag mig detta. Jag soker jobb.
Ok, forst ska ja be om lite semester. Har planerat med min pojkvan en roadtrip i spanien eftersom vi nu har fatt bilen fixad, ska fixa mitt korkort nu ocksa asa e allt klappat och klart, va ska ja da borja tanka pa? Studier? hmmm...idag ska ja aka till malaga och kora, imorn igen, klockan 7 pa morgonen.uff, nu kom min lunch, den ser aptitlig ut. brb.

ok klart, matt som en platt.
har google earthat lite om kimito, nu vet jag var det ar, skall nog aka dit ocksa.
en cigarett.
stadat lite ocksa, nu e de fullt har sa nu kan ja inte jobba med datorerna hur som helst...
sa ja fortsatter surfa lite tror ja..:)

Hejda

1 comentario: