sábado, 11 de julio de 2009

Pienso..

Tanker varje dag nar jag e ute, det har ska ja skriva i bloggen, men till sist forsvinner de, kom pa att ingen vet heller om att jag har en blogg..ska framfora det..naja t.ex nar vi akte till el chorro har pa landet i malaga sag jag sa mycket saker..eucalyptustraden, citrontraden(dar vi pallade en hel kasse) bergen och dalarna, sjoarna, en grotta som vi gick halvt sprang igenom, vi simmade, ja dok men kom inte till botten, bull larde sig simma, han tankte drunkna den stackarn, har ni sett en hund i panik i vatten, de e inte kul, bara nar den blir raddad a sa glad sa glad:) haha! tvingades att klattra for att komma till kioskbaren och kopa brod a vatten..
Det var en riktigt bra dag. Vill ha mera sant att aka omkring och titta runt sig, for det ar verkligen fint har nere, och aker man bort fran kusten far man kanna pa det riktiga spanien. Vi har kopt en bil nu sa Ale e hemma a pysslar med den nu medans jag jobbar..
en och en halvtimme till om jag inte drar mig hemat lite tidigare idag, inga folk har ju..

Bueno, ya esta por hoy, no tengo mas en mi cabeza..o ya se me ha ido a otro lado..voy a limpiar un poco antes de irme y vamos a ver que pasa esta noche..tengo muchas cosas para hacer este finde, necesito relajarme un poco, peeeero, lo que no te mata.....y seguro el lunes todavia estoy viva..asi q buen fin de semana, hasta la proxima!

1 comentario: