martes, 16 de marzo de 2010

langesen jag har varit har! kom just fran laserbehandling i stan och tankte jag skulle stanna forbi det gamla inetcafet en svang, eftersom vi inte har inet hemma annu och ingen dator heller for den delen. Ska kopa mig en dator snart, tankte kopa mig en macbook I LOVE IT! men tror det blir en pack bell istallet. Ale ska kopa en mac sa da far jag enjoy den istallet.
Nu ska ja aka hem och dricka lite mate och slappna av en stund me ale..han aker till malaga idag sa ja tror att ja ska ringa en kompis och kanske laga mat med film ikvall.. om hon ar ledig..annars blir det eget myspys hemma. Maste till gymmet ocksa. Om jag orkar. Var dar igar.
Jobbet ar jobbigt mycket problem.
SNART FINLAND!!!Kan inte tro det! 2+ years!!


SOOOO SEE YA SOOON!!! WOHOOOOO!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario