miércoles, 27 de enero de 2010


Moi.

kom just hem fran jobbet, mycket mycket att gora!! Renovering i kontoret sa allt e lite raddigt, men snart klart!Finally!

Det ar kallt och ackligt, tror aldrig det har regnat sa mycket pa costa del sol som detta ar, USCH! Ja-a riktigt USCH!

Ja kommer hem fran jobbet och vagrar ga ut for dorren.

Snart flyttar vi !!Det blev den forsta vi var och tittade pa, helt underbar! Och hyresvardarna e jattebra ocksa. snart, snart snart.......

Imorgon blir det TV-shoot att ga pa, Cosa Mala spelar in nagra videor som ska ut i tv, YIHAAA! That will be fun!

Fattas bara en resa till finland. Sen ar allt riktigt bra! :D

Kanns bra pa jobbet ocksa, kanner at jag jobbar mig fram nu, finns mycket att lara, men ska satsa pa att utveckla mig sjalv osv..

Nu ska jag nog ta en riktigt fin varm dusch och sen laga en god middag och slappna av. Kanske jag hittar lite vin i nan vra, och en mysig film pa tv. Dom har borjat spela in idag me cosa mala sa jag e hemma ensam tills senare.


hahahahaha, full av skratt!langtar till var!

2 comentarios:

  1. fotot ar fran haromdagen da jag hade en riktigt fin dag pa stranden med emilia, var inte alls kallt, men nu har stormen kommit:)

    ResponderEliminar
  2. VAFÖR VAFÖR HÅLLER DU I EN MINIATYR BULL I FAMNEN!??! :D sööötaste!

    ResponderEliminar