lunes, 18 de enero de 2010

Bonjour.
Har just kommit hem farn jobbet, tankte jag skulle satta mig har en stund, e alldeles ensam och det ar sa tyst och skont.
Behover lite lugn och ro.
Ni kan inte ana vilken underbar lagenhet vi har hittat. Jag ska inte baratta annu forran vi har reserverat den. Utsikt over berg, lite hav, so peaceful. Vi ska annu titta pa en likadan som ska ha battre mobler enligt foton som vi har sett.
Nu kommer ale hem.
Idag har varit en ganska lugn dag pa jobbet, kanns som att jag inte har gjort nagot, men haller pa att ordna upp kontoret sa att vi far lite ordning och reda.
Har sagt sa manga ganger "det har ska ja skriva i min blogg" men jag skulle behova skriva det direkt!
Nu tog inspirationen slut. Bara sadar.
Ska lasa lite psykologi nu.......

No hay comentarios:

Publicar un comentario