domingo, 3 de enero de 2010

forsta sondagen 2010


Hemma i soffan och har det lugnt, kollar flygbiljetter till finland, lagenheter har, vill till sierra nevada, kanske kopa en bil, osv osv..alldeles for mycket nu..maste gora upp en lista pa det som maste goras och sen ta tag i allt. Tar bara san tid innan nat hander! Blir tokig, borde bara gora nat nu!! e lite rastlos. Ska satta upp lite bilder..mer pa facebook..trodde att jag hade lust att skriva men nu nar jag har borjat sa kommer ingenting..nyaret spenderade vi med vanner och at middag och sen gick vi ut. Inget speciellt direkt. Maten var god och jag hann trycka i mig 12 vindruvor pa 12 sekunder. Larde mig hur man ska bota huvudvark med guds kraft som man bara kan lara sig under nyar och pask, sa om nagon far ont i huvudet sa kan vi testa, jag har inte haft huvudvark sen dess, aven om det bara har gatt 4 dagar, for ja tror att det ar den 4de ida..na det ar det ju imorgon..

vi kollar pa en film som jag inte orkar hanga med i. Har kollat genom kanske 100 lagenheter, men ingen e fin..bara gamla och fula, kanns omojligt.

Kollat bilder fran finland pa facebook med mycket sno och undrar hur det skulle vara, jag skulle sakert frysa ihjal.

Vad kommer att handa under detta ar? Jag vill ha ett dunderar!:D Vill resa mycket, surfa mera, lara mig franskan ordentligt, traffa vanner och mysa mycket under tacket. Dekorera en lagenhet med min pojkvan, fint ska de bli.

Har kommer lite bilder fran nar vi var till min nya favoritpark, fattar inte att jag inte har varit dar innan.

2 comentarios:

  1. haloo! oj vikken fin bild!!! ja sku ha vila si hande parken!! btw, je svanar i bakgrunden?? ga å fråg om e di ji våra från finland som ji tide ner uvi vintern.... å skick hälsningar meddom tills di kommer hem hit igen :))))))<3<3

    ResponderEliminar
  2. ja undrar faktiskt om svanan va fran finland, e kan ju faktiskt hand att di ha vari i finland, pa riktigt, va konstit att tank he!! ja sku sa ha vila vis de hande parken! an va underbar! ja ska satt mera bilder fran an! Puss!

    ResponderEliminar