martes, 1 de septiembre de 2009

Aptitlig Tisdag

Har en mycket givande dag. Hoppas inte mina ord andrar pa dagen. Min mandag var ett helvete. Okej jag borjar med den dagen for nu har jag ro i sjalen for att skriva. Jag tog bilen och akte till jobbet pa morgonen, jag borjar halv 10 och kom ca 10 minuter forsent. Inga problem for det gor jag alltid. Sen klockan 11 kommer min kompanjon eller vad det nu heter och borjar plocka i papper och sager att dom antagligen ska stanga lokalen den dagen men visste inte sakert. Bullshit. Nagra minuter senare kommer en slakting till min chef coh dom borjar stanga lokalen. Jag fick lamna in nycklarna och under 15 minuter blev jag av med mitt jobb. Mina rattigheter???vad hande med dom?? naja, jag hade en intervju samma dag sa jag akte ivag till den, positivt. Efter ett par timmar ringer dom idioterna igen och sager att ja ska fortsatta jobba. Dom hade val forstatt vilken summa med pengar de skulle bli tvunga att betala mig vid en san avsagning for jag var redan pavag till alla stallen for att anmala dom. Fan att dom ringde. Naja, ja har inget annat val an att atervanda dit och jobba for annars blir ja utan allt.
Naja, denna dagen tisdag steg ja upp tidigt for ja skulle ivag pa en intervju till + undersoka mina rattigheter . Jag skjutsade min pojkvan till jobbet och borjade min dag. Fram och tillbaka i en hetta med bilen och musik till 100 procent. Intervju, medelpositiv, lite torr..sen mina rattigheter, positiva, vilka jag ska och slass om nu om 15 minuter. Dom ringde mig fran ett annat stalle for att komma pa intervju, vilken jag kommer fran nu. OCH, yep jag fick jobbet! Till slutet av denna manad eller 1 oktober. Sa nu kanner jag mig valdigt glad! Haft en produktiv dag med mig sjalv och ska avsluta den med en drink med tjejerna!Och sen ga a lagga mig med min pojkvan. Life is great today!

Valdigt aptitligt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario