sábado, 5 de septiembre de 2009

La noche de la luna mora



Oj vad denna vecka har flugit forbi! Ale akte till Cadiz imorse och kommer hem imorgon. Jag som inte varit dit annu! Men oh well, jag hinner! Ikvall blir det istallet ett besok till en by var månen bor. Fullmånenatt. Den har helgen har dom en festival dar. Dom slacker alla ljusen i byn och tander endast ljus for att lysa upp den, eldakrobatik mm. ska bli intressant, senare kommer foton.
Forra dagen gick jag ut och ga pa paseon med ales mamma, traffade hennes kompisar som hon har har, dom saljer grejjer pa gatan och gor hennatatueringar.
Igar var vi ute en svang a lyssnade pa ett liveband fran London, medellugn kvall men ar SA trott idag iallafall, ska ta en siesta efter kaffe med vaninna innan jag aker till månbyn.
Haller pa med semesterplaneringen ocksa, forhoppningsvis aker vi till London! :D jihaaa! lamna landet en svang! I so need it!

naja, ja satter upp nagra bilder ocksa fran veckan, asa ska jag ta och lasa min bok som ja inte kan slita mig ifran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario