martes, 8 de septiembre de 2009


Jag alskade La noche de la luna mora! Byn var fantastisk! Upplysta gator med levande ljus, marknad, sang och dans..Jag ska satta upp lite foton har men det mesta hamnar pa min facebook. Aven om det tog oss tva och en halv timme att kora 50 km, pga lite vilsekorning och en laaaang bilko nar vi kom fram. Sen fick vi ga pa en lite gata dar man fick knuffa sig fram for mangden av manniskor som tappte till allt. Vi kom fram till "plazan" och satte oss pa en overfull restuarang och at tapas av friterade blackfiskringar, vinkorv, ost och saklart den typiska skinkan eller vad man ska saga, den du vet hanna fran benen som du inte tycker om:)
Nasta helg har dom samma grej i en annan by, Guaro, dar jag har en kompis som bor sa de skulle vara kul att aka upp dit! Kanske fredag eftersom lordag e bokad for konsert.
Idag akte Alexis mamma hem till Argentina, tredje gangen gillt kom hon sig ivag! Nu e hon i Paris och ikvall startar resan till andra sidan.
Nu e de feria i Mijas pueblo sa kanske man tar sig en tur upp dit idag. Fullt os har nu da sommaren narmar sig slutet.
Min granne Antonio fran baren som serverar mig mat fragade vad jag ville ha idag : empanado? Vale, tienen empanado de polla? De bara slank ur mig, och nu har han berattat for hela huset har sa nu gar alla män med handerna for sina privata agodelar. Vad kan man gora, hahahahah:D

Alright har kommer bilder.

No hay comentarios:

Publicar un comentario