martes, 15 de septiembre de 2009

Neee-eej fyy! Nu banne mig e de dags att borja med mina grejjer och sluta skjuta pa det, jag vet ju att jag skulle ma sa mycket battre och sluta tanka sa mycket! Igar skrev jag en lista som blev en a4-sida pa saker jag vill och ska gora. Den innehaller latta saker och livsandrande saker.
Bl.a.

Borja motionera, gym osv mera
Bli battre pa att planera
Lara mig franska
Fundera ut vad jag vill bli
Bergsvandring
Ga pa en karate, kung-fu kurs
Moblera om
Bli fadder till ett U-landsbarn

Det ar nagra saker jag vill gora, men listan ar lang.

Ikvall ar det dags for tjejernas forsta bbq hemma hos mig, vi firar min kompis fodelsedag som var i juli *harklar mig* . Sa gar det till i var grupp:) Min fodelsedag firades i augusti.
Ale ska stalla upp som grillmaster idag sa det bli bra!
Naja ska ta och planera lite av semestern nu!

1 comentario:

  1. härligt lm! d e bara att starta me d här grejjerna så flyter det på sen!!! själv fick ja otrolig livslust å lugn i hjärnan av att åka 2v till rhodos.... va just på powerwalk runt byn å ja NJÖÖÖT så mkt!! färgerna, dofterna.. hösten får gärna komma nu. ja ska aldrig glömma att d e bara att spara lite pengar å resa utomlands igen om d kniper här i finland.. å ja ha dansa så mkt till HOUSE, ÄLSKAR!!!!!!!! ska ta dykcertifikat också här i finland.... puss lm!!

    ResponderEliminar