viernes, 18 de septiembre de 2009


Idag e jag pa jobbet sista dagen innan semestern! Antligen!! Pa mandag aker vi ivag och vi har annu inte bestamt oss for vart vi ska aka, planerat och planerat och funderat. Portugal, Norra Spanien, Sydfrankrike (nationalpark i pyreneerna), men jag tror nu att vi har bestamt att vi ska inte ta sa lang bilresa utn vi kanske tar Sevilla, Cadiz, Tarifa. Har just haft mina favoritkunder har, ett engelskt par som e underbara, dom har rest runt hela varlden och berattar manga historier. Dom har tipsat mig om bra stallen i Cadiz. Vi far se vart vinden bar oss!

Igar var jag pa en intervju igen, det var en andra intervju pa en kiropraktisk klinik, vi far se vad dom sager, idag far ja veta.

Igar kvall for vi pa bio, i 3D format, SuperBRA! man sag allt som om man skulle ha varit dar med personerna, varst blev det av att det var en skrackfilm, den nya San Valentin. han dodade med en gruvhacka och varje gang sag det ut som att man fick hackan nastan smalld i ansiktet! som om man kunde grabba tag i den! Och nar bitar, eld kom flygande kandes det sa verkligt! Verkligen en upplevelse som rekommenderas om man far tillfalle. Forst madde jag lite illa da jag inte var van och ja trodde att jag inte skulle klara av det, men sen gick de bra. Filmen var sadar, men faktum att det var i 3D var en upplevelse i sig.

Nu maste jag stanga en liten stund har och kila ivag till banken. Semestern borjar om 4 och en halv timme. :D brb.

Yeeej, nu fck ja mina bankarrenden fixade med Finland.
Naja, ikvall blir det en lugn kvall hemma, imorgon middag med Cosa Mala och Ramoncin, oppning av Cosa Mala klubben och lite fest.
Fullt schema en tid framover! Ska inpranta lite tid med mig sjalv och mina tankar ocksa.
Men jag kanner mej positiv!

Nu ska jag ata lunch!
Ha de!

No hay comentarios:

Publicar un comentario